اینستگرام هفته گرافیک اهواز
تلگرام هفته گرافیک اهواز

اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.

هفته ی گرافیک اهواز با حضور اساتید برتر کشوری از ۱۳۹۵/۲/۱۱ لغایت ۱۳۹۵/۲/۱۴ بر قرار می باشد.
این نشست با همکاری جمعی از طراحان گرافیک اهواز و معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، رویداد “هفته ی گرافیک اهواز” متشکل از دو بخش

۱- نمایشگاه پوسترهای تئاتر
۲- نشست های تخصصی ویژه گرافیک است.
نشست های مذکور با حضور اساتید و پیشکسوتان بزرگ عرصه ی گرافیک مانند استاد قباد شیوا، استاد مسعود سپهر، استاد محمد کاظم فلسفی و…. برگزار می شوند.
در مراسم افتتاحیه هفته گرافیک اهواز دکتر جو کار مدیر محترم امور فرهنگی و هنری دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن میمون و خجسته مطرح کردن این رخ داد در اهواز به خصوص در دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشتند که گرافیک یک زبان است که گاهی با چند خط کج و معوج می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، ایشان تعامل بین دانشگاه و بخشهای مختلف هنری را سازنده خواند و بر لزوم کنارهم قرار گرفتن هر دو در کنار هم تاکید کردن. و همچنین در سخنانی از حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز از هنرمندان در رشته های مختلف یاد کردند و هرگونه آمادگی همکاری خود را از رویدادهایی که به بخش فرهنگ و هنر کمک میکند را اعلام کردند. پس از سخنرانی دکتر جوکار، استاد محمد کاظم فلسفی که از اساتید برجسته ی هنر گرافیک در اهواز هستند از حس عجیب خود گفتند و نیز به این مهم اشاره کردند که سال هاست منتظر چنین لحظه ای بودند وی افزود که هنر گرافیکمی تواند بسیار ساده و در عین حال دارای محتوای بسیار تاثیرگذار باشد.
پس از صحبت های جناب فلسفی، اساتید ، هنرمندان و دیگر مخاطبین و عزیزان همراه اقدام به گشایش نمایشگاه کردند.
جامعه ی طراحان گرافیک اهواز بر آن اند که هفته ی گرافیک شهر در سال های آینده بسیار بهتر و البته با پوشش های خبری بهتر و بیشتر نویدی باشد جهت بهتر برگزار شدن این دست اتفاقات فرهنگی و هنری.

روابط عمومی هفته گرافیک اهواز
یازدهم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج

درباره دبیرخانه هفته گرافیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *